NU

Nu vet man vad man betyde i din vänskap, men visste att de skulle bli såhär.
För du säger att du finns för en, men när de kommer till kritan så bryr du dig inte direkt om än och de har man ju sätt!!!!

SÅ du kan vara med dina andra vänner, om du har några sådana som jag inte tror du har.

Eller så får du försöka bygga upp våran vänskap de tänker då inte jag försöka med , för de får faktiskt du gör och de är för att du har gjort mig as illa skiter i våran vänskap snart ...
SÅ du har några dagar på dig att fixa detta annars kan du söka nya vänner.

Men tro inte att jag står kvar och väntar på din jävla bortförklaringar.

Hahaha du bara säger så och sen visar de sig  att de inte är så....

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DETTA NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0