Underbara dag <3

Idag vaknade jag vid klockan 05.00 av ett jävla väder utanför fönstret.
Somnade om och sen gick jag upp vid 05.50 och då ringde en kompis till mig och vi snackade hela morgonen:)

Sen var de packa för stallet och sen var de åka ditt:)
När jag kom till stallet kollade jag värmen i knäcktkamaren där Bajjo fick vara medans vi red och sådant:)

Sen fixade jag lunch hö och middags hö till hästarna:)
Kom Jenny och Sussan till stallet och då snackade vi och sådant:)

När jag kom hem så la jag mig en stund,för mådde inte så bra faktiskt.
Var så trött och sådant , men nu mår jag bättre efter duschen och sådant.


Nu blir de snart kolla IDOL och hoppas Robin Vinner:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0