Underbara helg<3

I fredags vaknade jag vid klockan 05.30 och gjorde frukost åt både mig och älskade hund Bajjo.
Var de packa och gå ut med älskade Bajjo.
Efter de blev de packa till stallet och sådant:)

När vi kom till stallet var de ingen där, så jag gjorde kaffe och busade med Bajjo:)
Efter det blev de göra i ordning lunch hö påsar och middags hö påsar och morgon hö påsar.

Kom Jenny och Sussan till stallet, vi snackade och sådant:)
Var de och hämta in hästarna och göra dom klara för ridningen och körningen på banan.

Efter vi hade ridit och sådant, gav jag hästarna Lunch hö:)

Var en underbar dag i stallet med Bajjo, Jenny och Sussan:)

När jag kom hem så fick jag ett sms om underbara J och han frågade om han fick komma till mig på natten:)

Lördag vaknade jag och fina J vid 12 och då gjorde jag frukost åt oss båda:)
Efter de var de diska och sen kolla massa film.
Blev de massa mys:)

Söndag Vaknade jag brevid Fina J och sen gjorde jag frukost och diskade iordning allt:)
Sen kollade vi film innan den fina J behövde åka hem:)
Nu ska jag kolla film och diska plocka undan.
Innan fina Bajjo kommer och gör en glad:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0