Du har gjort ditt

Du har gjort ditt din jävla idiot och du har verkligen gjort ditt.
DU säger alla saker om mig som inte stämmer och du håller på som en fitta.
nu har du gjort ditt i mitt liv och jag har inte gjort ett skit.

SKaffa dig ett liv innan du söker ett seriöst förhållande för fan du har inget att komma med längre och jag är less på att komma i andra hand hela tiden.

Du har behandlat mig som en fitta liksom och jag tål inte detta mera nu var de du som håller på och jag hade gjort fin middag men de sket du i och vara i stället med ditt jävla ex.
Hoppas hon fattar vad du är för någon människa liksom.

NU ÄR DE SLUT PÅ DETTA OCH JAG ORKAR INGE MERA NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0