Fin och underbar dag<3

Idag vaknade man klockan 07 och då blev de äta frukost:)
Efter de blev de ut med underbara fina Bajjo:)

Åkte till Danderyds sjukhus och när man kom ditt var de rökutveckling på plan 4.
Då fick man gå till åttonde våningen och bara för att hämta diabeteshjälp medel.
Men inget att klaga på och sedan åkte jag hem.

Gick med Bajjo direkt när jag kom hem 3 timmar:)

Efter de så gjorde jag mig i ordning för att möta bästa vännen Hanna Rundblad i Kista:)
Vi träffades där och skulle kolla efter saker jag skulle ha men hittade de inte.
Så då åkte vi till Solna centrum och där hittade vi den toasits jag ville ha i mitt badrum, plus ett par fina nya skor.

Sen åkte vi hem till mig och monterade toasitsen och de blev as snyggt:)
Kollade massa roliga klipp på you tube och m.m.

Klockan 23.55 kom underbara J till mig:)

Nu ska man sova efter denna dag<3

Hoppas ni andra haft en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0