Livet leker:)

Idag har jag varit på jobbet och efter jobbet blev de Solna Centrum och shoppa proppar och dusch draperi till badrummet och det blev as fint där:)

Sen har jag varit med Bajjo och tränat han och sådant:)
Så underbart bra de gick också:)

Har dammsugit hela lägenheten och fixat duken på bordet, strök den och sedan la jag den på bordet.
Det blev as fint och är så stolt över mig själv:)

Badrummet är lila inredning nu, samma sak köket:)
SÅ fint de blev:)

Sen är garderoben min med kläder i ren och fin:)

Nu ska man ut med Bajjo en kvälls promenad och sen blir de dricka te och äta :)
Sen sova:)

Älskar mitt liv nu och det är som man vill ha de:)

Hoppas ni andra har haft en bra dag:)
Kommentera gärna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0