Torsdag den 3 November<3

Idag vaknade man vid 09.30 och sen gjorde jag frukost åt mig och den finaste:)
Sen gick jag ut med Bajjo och vi gick ungefär 1,5 timme i skogen:)
Underbar morgon promenad med Bajjo<3

Så efter de började jag städa badrummet och sådant:)
Sen kom den finaste hem och då gjorde jag i ordning Lunch till oss.

Efter så sökte jag massa jobb och sen städa jag klar badrummet:)

Och efter de Läste jag världens bästa bok som heter Anhörig författare till boken heter Katerina Janouch.

Gick jag och handlade de som fattades hemma:)
Så började jag och den finaste göra i ordning maten:)

Efter maten så har vi myst i soffan och nu blir de bädda rent sen kolla film, sen sova:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0