Underbara dag<3

Idag har man haft världens bästa dag i stallet med Jenny och dom som äger stallet:)
Jag red två hästar idag både Rotta och Nora en shettis:)

Rotta tränade jag i Dressyr på banan , vi gjorde stora och mindre volter.
Så gjorde vi serpentin bågar för att mjuka upp stelheten i båda sidorna.
Och mycket avslappningas och massa andra mjukgörande övningar.
Sen blev de massa roliga övningar och sådant.
Älskar denna fina häst<3

Nora red jag också på banan eftersom de var första gången jag provade den fina shettisen för första gången.
Nora körde sina roliga övningar på ridbanan, blev rodeo liksom, med mycket bocksprång och stegringar liksom.
Men till slut fick jag henne fin och lugn på banan.
Älskar denna fina shettis:)

När jag kom hem så gjorde jag mat och nu blir de snart ringa J och snacka med han:)

ROTTA ÄLSKADE FINA RUSS<3


FINA NORA MED MIG PÅ RYGGEN:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0