2011-10-11

Idag har jag varit ute och gått i 2 timmar med Bajjo och sen har jag städat och fixat i lägenheten till Elektrikerna kommer i morgon:)
Ska bli underbart att få elen fixad:)

Nu ska jag börja med maten och sen blir de slappa hemma med Bajjo innan man ska ut och gå igen med han vid 18 tiden en lång promenad :)

Så vill jag säga att de är skönt att man blivit av med en människa som är som SE&HÖR liksom.
En människa som går runt och säger saker om en som hon inte vet ett skit om, kan bara säga sådana vill man inte ha i sin omgivning.
Du kommer aldrig lyckas förstöra något mellan mig och min kille eller.
Så du kan sluta gå runt och snacka om en till andra och till killen som jag inte ens har sakt.


Älskar mitt liv nu är allt som jag vill ha de:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0